26 Ocak 2012 Perşembe

TİLDA BEBEK,YENİ BİR MELEK






16 yorum:

  1. ben geldim
    harika olmuş ellerine sağlık.
    :))))))))

    YanıtlaSil
  2. Oyyyyy çok güzelll, ben hala cesaret edip başlıyamadım ama seni görünce dayanamıyorum, süpersin tatlım yaaa helal olsun sana, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize saglik. Cok tatli. Bunlari satiyo musunuz?

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım! Eline sağlık. Bu aralar meleklerle pek haşır neşirim :)) Belki bir benzeriini de ben yaparım.

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş canım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. fatoş buna da bayıldım.harika olmuş senin yaptıkların bir başka oluyor tüm sevgini ve yüreğinin güzelliğini koyuyorsun içlerine ellerine sağlık bollll satışlarrrr

    YanıtlaSil
  7. sevgili Fatoş meleğine hayran kaldım.ne kadar naif ve güzel!ellerin dert görmesin canım.artık ustalaştın çıraklık dönemin geride kaldı .şimdi acaba su perisi gibi büyülü bir bebek mi dikiyorsun?:)nedense öyle düşündüm.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Maşallah sana canım arkadaşım. Yaptığın her çalışma gerçekten çok güzel oluyor. Ellerine sağlık canım.
    Kıyafeti ve saçları da nasıl güzel, bayıldım:)
    Sevgiyle kal canım.

    YanıtlaSil
  9. Yaptığınız her çalışma harika!!!Çok temiz ve özenli.

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden güzel oluyor ellerine ve ben diyecek söz bulamıyoruuum :)

    YanıtlaSil
  11. yorumlarınız benim için çok kıymetli ve değerli güzel yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim


    bir kase lezzet; hoş geldin ,teşekkürler

    Marifetli Cadı; denemeni tavsiye ederim canım ,yaptıkça beceri kazanıyorsun ve kendine has tüyoların oluşuyor

    SESSİZ VE SONSUZ ; sipariş üzerine yapıp satabilirim,ilginiz ve beğeniniz için teşekkürler

    ehlikeyf ;yapılan güzel işleri seviyorum ,sizinkini de bekliyorum sevgiler

    bahar006;canım çok sevgiler

    aksungur46 ;çok sağol Serpil ablacığım,çok naziksin

    alanay; bende geriye dönük baktığımda biraz olsun ustalaştığımı görüyorum,aklımdan da masalsı fikirler geçiyor dediğin gibi

    okuyan; çok sağol canım arkadaşım ,kıyafetlerine ve saçlarına özen gösterdiğim kadar kendime bu özeni gösteremiyorum ,beğendiğin için sağol canım,sevgiler

    Semi`nin Mutlu Elleri; sizin işlerde çok güzel ,teşekkürler,sevgiler

    Banuca ;çok teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
  12. miniklere bayildim
    ellerinize saglik
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. tatlım bende denedim bir tane, bebeğin kumaşını amerikan bezinden yaptım ama şu yurtdışındakiler gibi durmadı sanki, bir tanede tavşan deniyorum o polardan daha güzel oldu gibi, elbiselerini bitirince yayınlayacağım, sen bebeklerin kumaşını neyden yapıyorsun bu arada, daha yumuşak bir kumaş bulmak lazım sanki, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  14. Bence her yeni melekte daha da ustalaşıyorsunuz.Bu da çok güzel

    YanıtlaSil
  15. İnanamıyorum o kadar güzel ki yenilebildiğini fark etmem zaman aldı, ellerine sağlık :) Ben de bloguma beklerim :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Çok şirin. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil