11 Kasım 2011 Cuma

yılbaşı çalışmalarım devam ediyor















kocaman sevgiler

10 yorum:

  1. Yine çok hoş ve farklı bir çalışma olmuş,ellerin ceplerde olmasını sevdim,emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. sevgili nuraycatasarımlar beğenmene sevindim
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. çok şirin, neden etsy'i denemiyorsun?

    YanıtlaSil
  4. aa ne kadar ilginç ama bir o kadar da güzel olmuş.naif duruyor.cep detayı çok hoşuma gitti.baştan aşağı aynı renk olmasıda güzel olmuş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Katılıyorum, eller cepte acayip "cool" olmuş:))

    YanıtlaSil
  6. uzun şapkası ve uzun bacaklarıyla çok değişik ve güzel olmuş... ellerine sağlık arkadaşım...
    her çalışmanı beğeniyle izliyorum... blogunu takip etmek benim için bir keyif...
    sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  7. sevgili Noblesse henüz hazır olmadığımı düşünüyorum ama aklımda ,çok teşekkür ve sevgiler

    sevgili Alanay güzel yorumun beni mutlu etti sevgiler

    sevgili Semi teşekkür ederim kendi çapın da işte ,sevgiler
    sevgili Okuyanım senin yorumların beni çok mutlu ediyor ve şımarıyorum sağol canım arkadaşım
    kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bu ne kadar güzel bir bebek! Tebrik ederim. Harika oldu!

    YanıtlaSil
  9. Bende bacaklarına bayıldım :)) ayrıca pembiş pembiş çok şeker olmuş :) ellerine, emeğine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  10. sevgili sdmcr evet bacakları çok zarif ,beğenmene sevindim teşekkürler

    YanıtlaSil