29 Ekim 2011 Cumartesi

TİLDA bebeklerim 4,5,6














9 yorum:

  1. Çok tatlı oldular!
    Bu nasıl bir hız! 3 tane birden. Bravo sana!

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzeller:)Saçlar neden yapıldı onu merak ettim:)

    YanıtlaSil
  3. beğenmene çok sevindim sevgili Tetyana bu aralar kafayı bunlara taktım seninkiler kadar güzel olmasalar da idare eder

    YanıtlaSil
  4. sevgili nuray beğenmene sevindim sarı olan yün ip elimle ipi dolayarak kıvırdım siyahlarda simli tüylü bir ip ismini bilmiyorum şu sakal iplere benziyor ama biraz kısası

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzel... saçları çok hoş olmuş ama kıyafetlerine bayıldım... dikiş konusunda gerçekten harikasın... ve de zevklisin... pasajın var mı bilmiyorum ama yoksa mutlaka açıp bunları alıcılarla buluşturmalısın...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. cnnm cidden sende çok iyi yetenekler var maşallh diyim ..ne kadar güzel olmuşlar bebek yapmak çok zor vallahi tebrik ederim arkadaşım

    YanıtlaSil
  7. Biz seninle niye daha önce karşılaşmamışız :(
    Yorumların birinde adını görünce bir uğrayayım dedim, karşıma ilk çıkan hayranı olduğum Tilda bebkler oldu, nasıl da başarılı bir çalışma olmuş, ellerine sağlık, ben geriye doğru bir bakayım daha ne güzellikler var :)

    YanıtlaSil
  8. sevgili Banuca çok çok memnun oldum,güzel yorumların beni çok mutlu etti
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. maşallah sana nasıl güzel olmuşlar baya bi hızlısın:)

    YanıtlaSil